1info.net - Статьи Интересные Новости Информация Онлайн
1info.net в Facebook  1info.net в Google+  1info.net в VK  1info.net на Oдноклассниках  1info.net в Twitter  1info.net на youtube  1info.net RSS  1info.net RSS video 
Авторам Обратная связь Регистрация
 На трасі Київ-Чоп, біля Мукачево, незаконно встановили дорожній знак (відео)   Комментировать
На трасі Київ-Чоп, біля Мукачево, незаконно встановили дорожній знак (відео)

 Біля Мукачівського посту ДАІ, на трасі Київ-Чоп,  незаконно встановили дорожній знак.

Біля Мукачівського посту ДАІ, на трасі Київ-Ужгород-Чоп, незаконно встановили дорожній знак. Це стає зрозумілим після перегляду чергового відео від активістів "Дорожного контролю Закарпаття", які не тільки змогли довести свою "невинність" а й переконали правоохоронців і посадову особу в незаконності встановлення дорожного знаку на трасі

/>/>/>

 

 

 

Если понравилось
поделитесь с друзьями:
   
25 июля 2013          Опубликовал: Ксенья Правдина                3233 просмотра

     КОММЕНТАРИИ:

Комментировать


Антон # 25 июля 2013 в 13:13
Дорожний контроль то ше тота банда. Ведуть ся хуже ги гаішники, наглі і подорвані. Так тоже не мож. Завтра кіть кожен х..й за рульом буде думати ош він король траси, то всі ся поубивауть. Гаішник з сим проффесором ше нормально говорив, бо сякого треба не культуров брати, а пиз..ити ги гамана!
Кум # 25 июля 2013 в 13:49
Правильно хлопці роблять, що знімають всьо на камеру. Нічого даішникам брати взятки на дорозі. Хочуть заробляти гроші най ідуть на заробітки плитку класти, а не обдирають народ. А то прийшов на посаду і зразу мерседес хоче купити.
Фері # 25 июля 2013 в 13:57
Ко ше от кого взятки бере? Вже чую ош тоті самі пацанчики з Дорожнього контролю беруть гроші за то оби їхньоє кіно не йло в Ютуб і ставки там такі што мама не горюй. Тільки беруть шо челядник за місяць на заробітка не заробить.
Санёк # 25 июля 2013 в 14:59
Если ты что то нарушил (или не нарушил как сдесь на видео), то любой Гаец с тебя поимеет!!! Внимание вопрос: а можно ли поиметь с того же Гайца при его нарушении???
Думаю можно (:
стас # 27 июля 2013 в 01:06
Фері а тебе що жаба давить що контроль нагинає ДАІ? У наш час ДАІ всіх і нагинають і за порушення і просто по приколу. А ми й раді дати хабара і говорити що класний інспектор що відпустив. Тепер я так розумію, прийшло і інспекторам час відкуповуватися, хоча думаю, що це чергова качка, і їх спеціально намагаються очорнити.
Гаи Мукачева # 28 июля 2013 в 00:37
Ферi будеш багато говорити начальство тобi роги уломить
Толя # 25 июля 2013 в 13:54
Антоха,да ты вобще понимаешь хоть што пишешь??? Если бы не эти пацаны с Дорожного контроля то мы б вобще без кошелька не выезжали из гаражей!
Гражданин # 25 июля 2013 в 15:09
Ребятам с "Дорожнего контроля" - респект и уважение.
Многие жуя сопли достали бы пару десятков гривень и "подякувавши товарышу" поехали дальше и сопя себе под нос.
Первое правило "Закона": безнаказанность пораждает РецедиВ, а кто то может сказать кто подобным образом поучал инспекторов ГАИ ?! А они берут, берут, дерут, опять берут....
Юрий Петрович # 27 июля 2013 в 00:20
Несмотря на поджог http://zakarpattya.net.ua/News/112209-Pidpaliuvacha-avto-aktyvista-Dorozhnoho-kontroliu-zafiksuvala-kamera-sposterezhennia-FOTO-VIDEO авто срочно надо было ехать во Львов. Это было через 3 часа после поджога, эмоции зашкаливали. Наши извинения за маты, но нервы начали сдавать.
Загрузка...