1info.net - Статьи Интересные Новости Информация Онлайн
1info.net в Facebook  1info.net в Google+  1info.net в VK  1info.net на Oдноклассниках  1info.net в Twitter  1info.net на youtube  1info.net RSS  1info.net RSS video 
Авторам Обратная связь Регистрация

В "УДАРі" пропонують бюджетникам 2-3 місяці почекати зарплати   Комментировать
В

  Бюджетники можуть поки що використати свої заощадження та зачекати 2-3 місяці, поки не завершиться процес повного перезавантаження влади. 


 

УДАР засуджує спільне рішення партії Батьківщина та ВО Свобода щодо неблокування прийняття місцевих бюджетів, незважаючи на створення у регіонах Народних рад, альтернативних до сформованих раніше органів місцевого самоврядування.

Про це заявив лідер Удару Валерій Карпунцов, повідомляє прес-служба партії.

Зокрема, Курпунцов повідомив, що лідерами Батьківщини та Свободи планується надати вказівку керівникам регіональних партійних осередків не блокувати прийняття місцевих бюджетів з аргументацією, що блокування фінансування вчителів, лікарів та інших бюджетників зашкодить іміджу опозиційних сил.

Сам Карпунцов вважає таку аргументацію неприйнятною.

«Своєчасна виплата заробітної плати вчителям та лікарям – це дуже важливо, але не менш важливо зараз не допустити делегітимізації Народних рад, які були сформовані і діють по всій Україні як альтернатива місцевим радам», — заявив Карпунцов.

Політик зазначив, що бюджетники можуть поки що використати свої заощадження та зачекати 2-3 місяці, поки не завершиться процес повного перезавантаження влади.

«Дуже важливо сьогодні зрозуміти, що хоча б одне результативне голосування за бюджет у місцевій раді в тих регіонах, де діють Народні ради, означатиме повну втрату легітимності нашими Народними радами. Їх існування втратить будь-який сенс», — підкреслив політик.

Карпунцов закликав колег по опозиції вести серед населення роз’яснювальну роботу замість того, щоб іти шляхом колабораціоністських дій синхронно із чинною владою.

«Треба йти до людей і пояснювати їм, що краще зараз 2-3 місяці почекати зарплати, ніж продовжувати жити під диктатурою діючого злочинного режиму. Треба стояти до останнього», — сказав лідер Удару.

 

http://prawda.org.ua/23617 

4 февраля 2014          Опубликовал: Ваш Друг                7354 просмотра

     КОММЕНТАРИИ:

Комментировать


Тарас Картопля # 4 февраля 2014 в 18:20
Кличко! Чтобы ты сдох от голода!
ОЛьга # 4 февраля 2014 в 20:46
Сдохни Кличко!Из-за тебя людям нечего есть будет!
Папа # 4 февраля 2014 в 20:50
Кличко,Мы тебе своих детей будем водить на завтрак ,обед, и ужин..........
Сергей # 7 февраля 2014 в 00:12
Правильно, я тоже приду.
Лариса # 4 февраля 2014 в 21:19
Ось цікаво, як прожити на "заощадження", при зарплаті в 1500 грн????
Марина # 4 февраля 2014 в 22:25
Вообще из ума выжил,его итак весь Юго-Восток ненавидит, пусть попробует оставить нас без зарплаты,он тогда узнает что такое настоящий гнев народа.
Tolib # 5 февраля 2014 в 09:25
Это он предлагает западу и центру где есть народные рды
марина # 5 февраля 2014 в 11:33
пан кличко, ты совсем охренел
Кутовой Андрей # 5 февраля 2014 в 13:15
Дорогой наш ,Виталий Кличко ,от имени бюджетников страны хочу дать тебе свое согласие не получать зарплату еще целый год ,если ты ,паскуда ,умотаешь на ху№ с Украины ,чтобы тобой здесь и не воняло.Но,перед тем как ты свалишь отсюда ,просунь свою тупую,отбитую голову себе между ног и поцелуй свою задницу ,как ты это делаешь своим дрессировщикам-америкосам !
Так же хочу добавить всем "УДАРенным " по голове :лечитесь ,господа ,ибо ваш гуру В.Кличко ,совсем плохой стал,и неудивительно,столько в "бубен" настучали.
Украинец # 5 февраля 2014 в 15:31
"не допустити делегітимізації Народних рад" - а с каких пор они стали легитимны? их никто не избирал, сами себя поназначали. Они так же легитимны, как и консилиумы бабушек на скамейке у подъезда. А насчет задержки зарплат... боксеру отбили последнюю извилину?
Андрей # 5 февраля 2014 в 18:39
у его нет извилин одни копеляры и то когда срать садится они выдуваются
вс # 5 февраля 2014 в 18:43
Вы на их лица взгляните явно нищенствует!как сказали на свободе слова что их вожак заплатил налоги за тот год 1600 гривен а выборы хочет гулять за наш кошт вот в чем их вся подлостть!!!!!!
Игорь # 5 февраля 2014 в 19:21
Сука Виталик, кстати, в очередной раз стал президентом. Его, правда, никто об этом не просил, поэтому Кличко решил взять инициативу в свои руки. Тем более что Ирина Геращенко очень переживала. Майдан идет на спад, а ни одной майданутой суке не пришла в голову светлая мысль двинуть боксера в президенты. Все ее друзья-америкосы спрашивают: ну когда же этот великий тупой получит мандат народного доверия от евромайдана? А что она может им ответить? Только моргает выпученными глазами, как полубеременная корова в предчувствии скорой вязки с неплеменным бычком.
бюджетник # 5 февраля 2014 в 21:24
а оте стерво з відбитими мозгами поцікавилось чи є оті заощадження у людей яких він хоче пограбувати ГЕТЬ З УКРАЇНИ НІМЕЦЬКИЙ ПОСІПАКА!
Загрузка...